Budowanie marki
Budowanie marki za pomocą oznakowań produktów należy odpowiednio zaplanować. Strategia budowania marki produktu zawiera w sobie elementy związane zarówno z końcowym postrzeganiem produktu, jak i całym etapem jego powstawania. Składa się na to kultura organizacji i zaangażowanie pracowników. Bez tego ten proces jest trudny do przeprowadzenia. Dlatego nie tylko samo oznakowanie jest niezbędne. Poza narzędziem, jakim ono jest potrzeba zmian w podejściu i postrzeganiu marki przez całą organizację i wszystkich jej członków.
Temu służy doradztwo w temacie marki. Poza samym oznakowaniem w postacie różnorodnych produktów samoprzylepnych tworzymy procedury jego stosowania, umiejscowienia, czy alternatywnej możliwości zastąpienia innym w przypadku jego braku.
Jak profesjonalnie budować swój brand?
Wielkie organizacje przygotowują różne scenariusze na wszelkie ewentualności z dużym wyprzedzeniem. Dzięki temu krytycznych momentach korzystają z procedur, gdzie krok po kroku maja gotowe rozwiązanie problemów.
Zadbaj o swoją markę profesjonalnie, zadziałaj tak, jak robią to wielkie firmy i organizacje. Wdróż procedurę stosowania swojego brandu poczynając od logotypu i księgi znaku, która go opisuje do procedury profesjonalnego znakowania produktów.
Czy wiesz ile czynników buduje markę? Czy wiesz, w ilu punktu styku rynku zewnętrznego z Twoim brandem możesz go budować, ale też w ilu miejscach jesteś narażony na ryzyku utraty jego wiarygodności?
Co buduje markę?
- logotyp
- nazwa (naming)
- powtarzalność procesów
- systematyczność działań
- konsekwencja w działaniu w temacie marki i nie tylko
- procedury
- wizerunek zewnętrzny - co mówią klienci i nie klienci, co mówi konkurencja
- wizerunek wewnętrzny - co mówią pracownicy, co mówią byli pracownicy
- budynek
- samochody - znakowanie, czystość, jednolitość
- biuro - sposób przyjmowania gości, kawa
- narzędzia, maszyny - stan, jakość, dbanie o bhp
- porządek
- produkty - jakość
- opakowanie
- oznakowanie
- efekt WOW! - otwieranie pudełka z “jabłuszkiem”
- ekscytacja i ciarki na plecach
- kultura organizacji
- “higiena” marki
- dzielenie się wiedzą i wypracowanym doświadczeniem
- otwartość na zmiany
Przekształcenie klasycznej firmy w firmę świadomą swojej marki to proces, którym pomagamy nie tylko my, ale wspieramy się wiedzą i doświadczeniem ekspertów budowania marki, sprzedaży b2b, projektantów graficznych oraz strategów marki. Dzięki nim zmieniamy wizerunki firm i sprawiamy, że staje się one bardziej widoczne na rynku i atrakcyjne dla odbiorców przekazu marketingowego.
Dostarczamy produkty w postaci oznakowań samoprzylepnych, etykiet, emblematów, dzięki którym moi klienci mogą poprzez atrakcyjny wizerunek swoich produktów budować budować ich markę lub markę swojej firmy. Nasze produkty to zwykle oznakowania samoprzylepne w postaci różnego rodzaju rozwiązań wykonanych z różnych materiałów dostosowanych do potrzeb odbiorcy.
Są to na przykłady:
- naklejki reklamowe,
- etykiety produktowe o różnym stopniu przyczepności,
- emblematy chromowane z wizerunkiem logo, czy...
- efektowne tablice emaliowane.
Nasze produkty poprzez efektowne wykonanie podnoszą wartość produktów i prestiż firmy.
Zapraszam do współpracy!
Krzysztof Łukomski
- menedżer druku naklejek
- tel. +48 604 59 26 25
- e-mail: k.lukomski@akebi.pl
Nie znalazłeś swojego produktu? Brak opcji do wyboru w sklepie? Robimy też indywidualne wyceny!
Wyślij zapytanie o wycenę efektownych oznakowań
Zapytaj doradcę o szczegóły naszej oferty lub możliwości produkcyjne: