Budowanie marki za pomocą oznakowań produktów
Budowanie marki z wykorzystaniem oznakowań produktów

Budowanie marki

Budowanie marki za pomocą oznakowań produktów należy odpowiednio zaplanować. Strategia budowania marki produktu zawiera w sobie elementy związane zarówno z końcowym postrzeganiem produktu, jak i całym etapem jego powstawania. Składa się na to kultura organizacji i zaangażowanie pracowników. Bez tego ten proces jest trudny do przeprowadzenia. Dlatego nie tylko samo oznakowanie jest niezbędne. Poza narzędziem, jakim ono jest potrzeba zmian w podejściu i postrzeganiu marki przez całą organizację i wszystkich jej członków.

Temu służy doradztwo w temacie marki. Poza samym oznakowaniem w postacie różnorodnych produktów samoprzylepnych tworzymy procedury jego stosowania, umiejscowienia, czy alternatywnej możliwości zastąpienia innym w przypadku jego braku.

Jak profesjonalnie budować swój brand?

Wielkie organizacje przygotowują różne scenariusze na wszelkie ewentualności z dużym wyprzedzeniem. Dzięki temu krytycznych momentach korzystają z procedur, gdzie krok po kroku maja gotowe rozwiązanie problemów.

Zadbaj o swoją markę profesjonalnie, zadziałaj tak, jak robią to wielkie firmy i organizacje. Wdróż procedurę stosowania swojego brandu poczynając od logotypu i księgi znaku, która go opisuje do procedury profesjonalnego znakowania produktów.

Czy wiesz ile czynników buduje markę? Czy wiesz, w ilu punktu styku rynku zewnętrznego z Twoim brandem możesz go budować, ale też w ilu miejscach jesteś narażony na ryzyku utraty jego wiarygodności?

Co buduje markę?

  • logotyp
  • nazwa (naming)
  • powtarzalność procesów
  • systematyczność działań
  • konsekwencja w działaniu w temacie marki i nie tylko
  • procedury
  • wizerunek zewnętrzny - co mówią klienci i nie klienci, co mówi konkurencja
  • wizerunek wewnętrzny - co mówią pracownicy, co mówią byli pracownicy
  • budynek
  • samochody - znakowanie, czystość, jednolitość
  • biuro - sposób przyjmowania gości, kawa
  • narzędzia, maszyny - stan, jakość, dbanie o bhp
  • porządek
  • produkty - jakość
  • opakowanie
  • oznakowanie
  • efekt WOW! - otwieranie pudełka z “jabłuszkiem”
  • ekscytacja i ciarki na plecach
  • kultura organizacji
  • “higiena” marki
  • dzielenie się wiedzą i wypracowanym doświadczeniem
  • otwartość na zmiany

Przekształcenie klasycznej firmy w firmę świadomą swojej marki to proces, którym pomagamy nie tylko my, ale wspieramy się wiedzą i doświadczeniem ekspertów budowania marki, sprzedaży b2b, projektantów graficznych oraz strategów marki. Dzięki nim zmieniamy wizerunki firm i sprawiamy, że staje się one bardziej widoczne na rynku i atrakcyjne dla odbiorców przekazu marketingowego.

Dostarczamy produkty w postaci oznakowań samoprzylepnych, etykiet, emblematów, dzięki którym moi klienci mogą poprzez atrakcyjny wizerunek swoich produktów budować budować ich markę lub markę swojej firmy. Nasze produkty to zwykle oznakowania samoprzylepne w postaci różnego rodzaju rozwiązań wykonanych z różnych materiałów dostosowanych do potrzeb odbiorcy.

Są to na przykłady:

  • naklejki reklamowe,
  • etykiety produktowe o różnym stopniu przyczepności, 
  • emblematy chromowane z wizerunkiem logo, czy... 
  • efektowne tablice emaliowane. 

Nasze produkty poprzez efektowne wykonanie podnoszą wartość produktów i prestiż firmy.

Zapraszam do współpracy!

Krzysztof Łukomski

Krzysztof Łukomski

 

Nie znalazłeś swojego produktu? Brak opcji do wyboru w sklepie? Robimy też indywidualne wyceny!

Wyślij zapytanie o wycenę efektownych oznakowań

 

WYCENA DRUKU NAKLEJEK 

Zapytaj doradcę o szczegóły naszej oferty lub możliwości produkcyjne:

tel. +48 604 41 47 46



Przeczytaj także inne artykuły:

Menu Szukaj więcej więcej

Nie znalazłeś swojego produktu? Brak opcji do wyboru w sklepie? Robimy też indywidualne wyceny!

Wyślij zapytanie o wycenę druku naklejek

 

ZAPYTAJ O WYCENĘ DRUKU NAKLEJEK

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium