Etykiety na produkty

Etykiety na produkty stanowią podstawowy element opakowania. Pozwalają zwiększać identyfikację marki, ale dla klientów pełnią przede wszystkim funkcję informacyjną. Bardzo ważne jest to, aby dobrze się prezentowały, ponieważ słabej jakości grafika i materiał mogą negatywnie wpłynąć na postrzeganie marki i produktu przez odbiorcę. Tutaj liczy się przede wszystkim wytrzymałość, rozdzielczość druku oraz odwzorowanie barw. Nasze etykiety samoprzylepne na roli, mogą służyć zarówno do oklejania ręcznego, jak i maszynowego.

Nowoczesne naklejki na produkty mogą być tworzone na wiele sposobów i służyć tym samym produktom o zupełnie odmiennej charakterystyce. W naszej drukarni etykiet oferujemy zarówno druk naklejek z klejem usuwalnym, wytrzymałe etykiety samoprzylepne na roli, jak i tradycyjne naklejki wykonane w technologii druku cyfrowego. 

Etykiety na produkty

Etykiety na produkty ceramiczne - minimum produkcyjne Etykiety na produkty ceramiczne - minimum produkcyjne
360,00 zł
( 1 szt. = 0,36 zł )
bez 23% VAT i kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Etykiety 50x50 mm folia PP biała klej standard - 1000 szt Etykiety 50x50 mm folia PP biała klej standard - 1000 szt
390,00 zł
( 1 szt. = 0,39 zł )
bez 23% VAT i kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Etykiety 50x50 mm papier półbłysk klej standard - 2000 szt Etykiety 50x50 mm papier półbłysk klej standard - 2000 szt
480,00 zł
( 1 szt. = 0,24 zł )
bez 23% VAT i kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej

Cyfrowy druk etykiet na roli

Druk etykiet na roli wykonywany jest z wykorzystaniem technologii ink jest UV. Gwarantuje ona trwałość i możliwość zastosowania tego typu naklejek na bardzo szeroką skalę, głównie jako etykiety na produkty. W połączeniu z folią samoprzylepną stanowi doskonałą alternatywę dla druku flexo, gwarantując korzystną ceną jednostkową nawet przy mniejszych nakładach.

W przypadku delikatniejszych materiałów pokrywanych na całej powierzchni takich jak papier samoprzylepny druk ten pełni funkcję dodatkowego zabezpieczenia materiału. Druk flexo sprawdza się dobrze w przypadku standardowego wykorzystania etykiet, dlatego wybór zależy głównie od wymagań, oczekiwanych efektów oraz budżetu. Posiadamy maszyny, które radzą sobie z różnymi typami naklejek.

Wybór materiałów na etykiety produktowe

W tej technologii produkcji etykiet samoprzylepnych dostępny jest szeroki wybór materiałów w różnych konfiguracjach. Pierwsza i podstawową opcją jest biały papier samoprzylepny. Charakteryzuje się dobrym odwzorowaniem kolorów i przyjemnym dla oka wykończeniem w wersji półbłysk.

Inną możliwością jest polipropylenowa folia samoprzylepna. Charakteryzuje się większą od papieru wytrzymałością oraz odpornością na czynniki zewnętrzne, dlatego jest częściej stosowana w przypadku elementów wystawionych na oddziaływanie niekorzystnych czynników.

Folia samoprzylepna występuje w kilku opcjach, jako: biała połysk, transparentna, srebrna z efektem lustrzanym. Materiał wykorzystywany do zadruku nie jest jednak jedynym składnikiem, który decyduje o wytrzymałości i praktycznych walorach naklejek na produkty. Można je mocować z wykorzystaniem różnych rodzajów kleju, które sprawdzają się lepiej w różnych sytuacjach. Podstawowe rodzaje kleju stosowane w produkcji etykiet samoprzylepnych to: standardowy klej akrylowy, klej mocny, oraz usuwalny klej odlepny.

Dlaczego my?

Przede wszystkim, korzystamy z nowoczesnych, systematycznie serwisowanych i kalibrowanych maszyn produkcyjnych. Ważnym jej elementem jest system laserowego wycinania etykiet na produkty. Takie rozwiązanie ma kilka zalet. Po pierwsze, pozwala na bardzo precyzyjne działanie, dzięki czemu etykiety doskonale oddają kształty przewidziane w projekcie. Po drugie, korzystanie z innowacyjnych, laserowych urządzeń sprawia, że znika potrzeba używania tradycyjnych wykrojników. To znacząco obniża koszty produkcji, co wpływa na niższą cenę usługi druku cyfrowych etykiet samoprzylepnych na roli.

Szerokość wykorzystywanej przez nas maszyny produkcyjnej umożliwia nam wykonanie etykiet o maksymalnej szerokości do 320 mm. To całkowicie wystarczy do wykonania etykiet nawet na większe produkty. Poniżej tej wartości nie ma żadnych ograniczeń co do wymiarów czy proporcji etykiety.

Ważną cechą naszej działalności jest również możliwość druku etykiet w niewielkich nakładach oraz utrzymanie krótkich terminów realizacji dla większych zleceń. To sprawia, że potrafimy podejmować bardzo sprawną i owocną współpracę zarówno z większymi firmami, jak i mniejszymi przedsiębiorstwami czy wytwórcami.

Jesteśmy otwarci na rozmowę o Twoich potrzebach związanych ze znakowaniem produktów.

Porozmawiajmy na temat druku etykiet na produkty!

Krzysztof Łukomski

Krzysztof Łukomski

 

Nie znalazłeś swojego produktu? Brak opcji do wyboru? Robimy też indywidualne wyceny!

Wyślij zapytanie o wycenę druku naklejek

 

WYCENA DRUKU NAKLEJEK 

Zapytaj doradcę o szczegóły naszej oferty lub możliwości produkcyjne:

tel. +48 604 41 47 46

 

FAQ

1. Jakie wymagania muszą spełniać etykiety na produkty?

Trwałość, odporność na czynniki zewnętrzne, a szczególnie wilgotność po podstawowe wymagania jakim powinny sprostać typowe etykiety na produkty. Konieczność przekazania użytkownikom informacji na temat składu produktu, terminu jego przydatności oraz sposobu wykorzystania produktu to cel stosowania etykiet tego typu. Z tego powodu powinny być one na tyle trwałe, by zapewnić możliwość odczytania niezbędnych informacji przynajmniej przez cały czas korzystania z produktu. To właśnie od rodzaju produktu, jaki będzie oznakowany etykietą i warunków, w jakich będzie używany produkt zależy z jakiego materiału będzie wykonana etykieta, jakie ewentualne dodatkowe zabezpieczenia powinna posiadać etykieta, oraz jaki klej powinien zostać użyty do jej utrzymania na podłożu po aplikacji.

2. Kto jest odpowiedzialny za prawidłowy dobór etykiety do zastosowania produktu?

Dobór parametrów wykonania etykiet to zadanie doradcy produktu, czy doradcy klienta w drukarni etykiet, jednak cel użycia naklejek powinny być uwzględniony jej na etapie projektowania etykiety, a to wszystko wykonane w oparciu o oczekiwania rynku. Dlatego też niezbędny jest udział w tym procesie samego producenta produktu.

Dobór parametrów wykonania etykiety produktowej to wspólna praca kilku osób:

  • projektanta graficznego,
  • doradcy produktu z drukarni etykiet, oraz
  • samego producenta, który najlepiej zna swój produkt, jego przeznaczenie oraz oczekiwania jego klientów.

3. Jaka jest rola grafika w projektowaniu kształtu etykiet produktowych?

Rolą projektanta graficznego poza propozycją projektu graficznego nadruku jest także uwzględnienie kształtu etykiet. Kształt etykiety jest bardzo ściśle połączony z projektem graficznym. Ważne jest zadbanie o to, aby kształt etykiety po wycięciu był spójny zarówno z zaprojektowaną grafiką, ale też z przeznaczeniem etykiet. Nawet jeśli zbyt skomplikowane kształty etykiety nie będą ograniczeniem ich wykonania w drukarni etykiet, to mogą utrudnić ich aplikację, szczególnie automatyczną, ale przede wszystkim utrudniać używanie produktu przez klienta. Na przykład: zbyt skomplikowany i bardzo ekstrawagancki kształt etykiet na produkcie takim jak szampon do włosów lub płyn pod prysznic mogą utrudniać użytkownikom stosowanie tego produktu w warunkach dużej wilgotności.

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl