Regulamin

Regulamin i Ogólne Warunki Współpracy wraz z polityką prywatności

1. Powyższy Regulamin dotyczy wszystkich klientów będących przedsiębiorcami, którzy składają zamówienia za pośrednictwem systemu sklepu internetowego akebi drukarnia naklejek, należącej do akebi.media Krzysztof Łukomski, 88-400 Żnin, ul. Sądowa 4, NIP 562-150-72-41, Regon 091607180, zarejestrowaną dnia 01.02.1998 roku i wpisaną do rejestru przedsiębiorców CEiDG, zwaną dalej "drukarnią".

2. Drukarnia przyjmuje wyłącznie zamówienia od podmiotów gospodarczych reprezentowanych przez osoby składające te zamówienia. Oferta przedstawiona na stronie internetowej https://drukarnianaklejek.pl podana jest w cenach netto bez podatku VAT i nie jest skierowana do osób prywatnych. W związku z tym zamówienia składane przez osoby nie prowadzące działalności gospodarczej lub nie reprezentujące aktywnej firmy zarejestrowanej w odpowiednim rejestrze i nie posiadającej aktywnego numeru NIP nie będą realizowane.

3. Drukarnia przyjmuje, że każdy klient który złożył zamówienie zapoznał się z regulaminem i go zaakceptował, dlatego klienci ponoszą pełną odpowiedzialność prawną za treść oraz formę zlecanych i zatwierdzanych do druku projektów i materiałów (tekst oraz grafika), również za ewentualne naruszenie praw autorskich i wszelkich innych praw.

4. Zamówienie składane faksem bądź e-mailem lub drogą pisemną musi zawierać: nazwę pracy, wymiary pracy, ilość kolorów CMYK, nakład, rodzaj materiału, rodzaj techniki nadruku, uzgodniony koszt, uzgodniony termin realizacji. Dodatkowo zamówienie musi zawierać następujące informacje niezbędne pod względem formalnym i organizacyjnym:

  • właściwe i aktualne dane firmy do wystawienia faktury VAT,
  • adres do wysyłki zamówienia (jeśli jest inny niż podany do faktury),
  • adres do wysyłki faktury (jeśli jest inny niż adres do wysyłki) lub zgoda na przesłanie faktury w wersji elektronicznej.

5. W momencie złożenia zamówienia klient automatycznie zobowiązuje się rozliczyć koszty wynikające z tytułu realizacji i ewentualnej dostawy przedmiotu zamówienia. Akceptowane przez nas sposoby płatności to:

  • płatność gotówką w siedzibie firmy,
  • płatność przelewem na konto firmy na podstawie wygenerowanej przez sklep internetowy faktury proformy,
  • płatności online - podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 6.

6. Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia zatwierdzenia do druku poprawnie przygotowanego projektu.

7. Po rozpoczęciu realizacji nie są możliwe jakiekolwiek zmiany w projektach i anulowanie zlecenia. W szczególnych przypadkach drukarnia może odmówić realizacji zlecenia, bez podania przyczyn po zapoznaniu się z projektem bądź szczegółami zlecenia, nie później niż na drugi dzień od momentu otrzymania zlecenia.

8. Terminy realizacji zamówień podawane są w dniach roboczych. Termin realizacji może się wydłużyć w przypadku, gdy klient wymaga wprowadzenia zmian w projekcie oraz istotnych zmian w trybie i sposobie realizacji zamówienia. Termin realizacji zamówienia rozpoczyna się od momentu przekazania przez klienta zamówienia, oraz otrzymania przez drukarnię potwierdzonych, kompletnych materiałów do druku.

9. Każdorazowo możliwość wprowadzenia jakichkolwiek zmian do zamówienia raz przyjętego do realizacji musi potwierdzić pracownik drukarni pisemnie, lub drogą e-mailową.

10. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji, które wynikają z przyczyn niezależnych od wykonawcy. Dokładamy wszelkich starań, aby zlecenia realizować terminowo. W każdym przypadku wystąpienia opóźnień w realizacji klient jest o tym fakcie informowany niezwłocznie po wystąpieniu opóźnienia.

11. Projekty lub materiały do projektów zleconych prosimy przesyłać na konto e-mail.

12. Projekty i materiały do projektów zleconych powinny być przygotowane zgodnie z ustaleniami przekazanymi na etapie wyceny.

13. Nośniki danych, na których są dostarczane projekty, nie są odsyłane i nie są archiwizowane.

14. Termin realizacji to czas potrzebny na produkcję i dostawę przedmiotu zamówienia przez firmę kurierską. Dostawa powinna być zrealizowana najpóźniej wciągu 2 dni roboczych od dnia wysyłki.

15. Odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia, zagubienia lub opóźnienia przesyłek i innych sytuacji nadzwyczajnych podczas transportu ponosi firma kurierska aktualnie obsługująca dostawy. Z tytułu sytuacji nadzwyczajnych klient nie ponosi start finansowych. Ewentualnych roszczeń wynikających z takich sytuacji będzie dochodził dostawca od firmy kurierskiej. Jedynym utrudnieniem dla klienta w takich sytuacjach może być opóźnienie dostawy w stosunku do zaplanowanego terminu realizacji zlecenia wynikające z konieczności ponowienia realizacji zlecenia.

16. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie należy zgłosić kurierowi w momencie odbioru towarów. Osoba odbierająca jest zobowiązana sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem pracownika firmy kurierskiej i niezwłocznie powiadomić o tym pisemnie drukarnię. Reklamacje nie spełniające powyższej procedury nie będą uwzględniane.

17. Dokładamy wszelkich starań, aby uzyskać jak najwyższą zgodność kolorystyczną z oczekiwaniami klienta. Jeśli powodem reklamacji są różnice w kolorze otrzymanego wydruku w stosunku do oczekiwań klienta, warunkiem podstawowym dochodzenia reklamacji jest porównanie wydrukowanej pracy z certyfikowanym wydrukiem próbnym, który może na zlecenie klienta wykonać drukarnia przed drukiem, lub który powinien być przesłany przed drukiem przez klienta do drukarni.

18. Różnice kolorystyczne wynikające z właściwości poliuretanu pokrywającego wydruk w przypadku produktu: naklejki wypukłe lub właściwości folii podłoża nie mogą być podstawą do reklamacji, gdyż nie są błędem produkcyjnym. Ułatwiamy zlecanie prób przedprodukcyjnych, aby osiągać pełną zgodność kolorów z oczekiwaniami.

19. Reklamacje dotyczące jakości realizacji należy zgłaszać do 7 dni od chwili dostawy. Reklamacje trzeba przesłać pisemnie faksem lub pocztą, podając szczegółowy opis wady i numer faktury. W terminie do 7 dni od zgłoszenia reklamacji należy dostarczyć do nas 100% reklamowanego nakładu, na adres siedziby drukarni. Koszt zwrotu reklamowanego towaru na terenie całego kraju, w przypadku uznania reklamacji pokrywa drukarnia. W ciągu 7 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a nasz pracownik poinformuje klienta o sposobie jej rozwiązania. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, zwracamy reklamowane materiały na nasz koszt.

20. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne ze zgodą Zamawiającego na przechowywanie i przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych przez akebi.media Krzysztof Łukomski 88-400 Żnin, ul. Sądowa 4 zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wszelkie dane podane przez Zamawiającego nie mogą być udostępniane innym podmiotom bez jego wiedzy i zgody.

21. Zamawiający składając zamówienie potwierdza, iż przekazując drukarni materiały graficzne lub zatwierdzając projekty graficzne do realizacji zlecenia nie narusza postanowień Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Wszelką odpowiedzialność za niezgodność przekazanych materiałów i zatwierdzonych projektów z podaną ustawą ponosi zamawiający.

22. Administratorem danych jest akebi.media Krzysztof Łukomski, z siedzibą 88-400 Żnin, ul. Sądowa 4. Administrator danych poddaje je archiwizacji w celach księgowych oraz marketingowych i ma prawo do usunięcia tych danych osobowych bez obowiązku uprzedniego informowania zamawiającego.

23. Korzystający z witryny drukarnianaklejek.pl wyraża zgodę na uczestniczenie w działaniach remarketingu kampanii reklamowych AdWords firmy Google. Na tej podstawie użytkownikowi będą wyświetlane reklamy adekwatne do jego zainteresowań. Google używa plików cookie do wyświetlania reklam na podstawie poprzednich odwiedzin użytkownika w witrynach. Użytkownik może zrezygnować z tych wyświetleń poprzez zmianę ustawień cookie przeglądarki lub profilu w Google. Korzystamy również z funkcji śledzenia konwersji AdWords.

24. Witryna drukarnianaklejek.pl korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies niezbędnych do obsługi strony internetowej i tworzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w urządzeniu końcowym. Użytkownik zawsze może zmienić te ustawienia. Dodatkowe informacje o plikach cookies zawiera "Polityka prywatności", na której treść użytkownik strony również wyraża zgodę.

25. Przedstawione ceny nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

 

Regulamin opinii w sklepie internetowym DrukarniaNaklejek.pl

W naszym sklepie zbieramy i weryfikujemy opinie wyłącznie na podstawie opinii osób i firm, które nabyły nasze produkty. Robimy to wykorzystując system zbierania opinii TrustMate.

1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.

2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.

3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.

4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.

5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.

6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.

7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl